Grateful

Cieszę się, że mam ochotę znów tu pokazywać zdjęcia. Bez ciśnienia, uczucia, że ktoś mnie podgląda, że trzeba to reklamować na Facebooku. Moje i tylko moje.

Każdego dnia wdzięczność za to, co mam, za to kim jestem i jaka jestem. Dziękuję za rodzinę, przyjaciół, za piękny świat, który mnie otacza i za każdy drobiazg, który kupuję, bo mogę go kupić. To wszystko brzmi tak płytko, ale wiem, że wielu ludzi nie dziękuje nikomu za to, co ma- ani mamie, ani mężowi, ani Bogu, ani nawet samemu sobie za trud dnia codziennego. Dlatego o tym piszę- właśnie ta wdzięczność daje mi szczęście i poczucie wyjątkowości, które należy się każdemu z nas.

Uczę dzieci, że to, co nas otacza jest wspaniałe, ważne, urocze, że trzeba to dostrzegać, a nie tylko iść przed siebie, wypatrując celu.

 

IMG_2351-1

IMG_2382-1

 

IMG_2176-1

IMG_2215-1

IMG_2219-1

IMG_2238-1

 

 

2 thoughts on “Grateful

Skomentuj

