Duża zmiana

Od kilku miesięcy nie pojawiło się tu nic nowego. Zmiana ta następowała powolnie i świadomie- nie czuję się blogerką w pełnym wymiarze tego słowa i nie potrafię prowadzić takiego bloga, jaki sobie wyobrażam- profesjonalnego, wszechstronnego, inspirującego. Podejrzewam, że jeszcze nie raz opublikuję nowy wpis, ale myślę, że nie nastąpi to w najbliższej przyszłości, ponieważ nie mam na to ochoty.

Wiem, że część z Was nie zagląda na moją stronę Facebookową, ale to właśnie tam (oraz na Instagramie) publikuję co jakiś czas fotografie. Zapraszam TAM mimo wszystko, serdecznie :)

 

Oraz to, co zapewne interesuje Was bardziej- 9 lipca na świat przyszedł nasz syn Kajetan. Mój mały chłopczyk z gwiazd. Pomógł mi spełnić marzenie, które bałam się marzyć- urodził się w domu, w naszym starym mieszkaniu w środku wyprowadzki… kompletny bałagan panuje w naszym domu od ponad miesiąca, koleżanki mówią, że mam się przyzwyczaić. Dom wariatów, męczący, ale jednak wymarzony.

Do usłyszenia!

 

IMG_3619-1

IMG_3639-1

6 thoughts on “Duża zmiana

  1. Gratuluję z całego serca, to chyba nie przypadek że pierwszy raz weszłam na tego bloga właśnie w dniu narodzin Maluszka:)

Skomentuj

