Matching

Dziś bawiłam się z Polą i poczułam nieodpartą ochotę na to, by pojechać znów do Berlina, do mojego ulubionego komisu dziecięcego, w którym bez wyrzutów sumienia mogłabym kupić kilka rzeczy dla Dzidziusia. Wiem nawet, że byłoby ciepło, że poszlibyśmy na kawę; piwo gdzieś na jakimś skwerze; i chicken mango i, że znów by mi było żal, że cudowne niemieckie drewniane zabawki nawet w komisie kosztują fortunę. Tęsknię też za berlińskim mieszkaniem A. i F., którzy tak po prostu zostawili nam klucze do dyspozycji… tak pomarzyłam, ale nic nie powiedziałam o tym Patrykowi, bo wiem, że spojrzałby na mnie, jak na kretynkę, uświadamiając mi, ile mamy wydatków i ile miejsc wyjazdowych już „nam” zaplanowałam na ten rok (Tak, oczywiście, że jest cała litania).

Jest kilka rzeczy, za które uwielbiam Patryka. Nawet, jeśli on nigdy nie mówi mi komplementów i miłych rzeczy, to jednak wciąż zaskakuje mnie, jak jesteśmy podobni. Dziś Patryk przed snem mówi tak: „Wiesz, co? Mam ogromną ochotę pojechać znów do Berlina, dokładnie w te same miejsca, żeby znów był taki upał…!”

Czy muszę tłumaczyć, że żadne z nas nie wspomniało o tym mieście ani słowem od pół roku?

Travelling with baby Travelling with baby Berlin with child pinezki blog Berlin with child Berlin with child Berlin with child Berlin in summer Berlin in summer pinezki blog Berlin with child Summer in Berlin Summer in Berlin berlin schöneberg kinderladen Summer in Berlin pinezki blog

2 thoughts on “Matching

  1. Doskonale rozumiem. 😄. Mój pattner, też żadnych komplementów, żadnych czułych słówek. „Kocham Cię” na początku związku.. Jeszcze przed Marcelim ale to poczucie humoru wspólne, podobne zdanie w kluczowych dla nas kwestiach, podobne nastroje oraz reakcje..czy muszę mówić, że mi wystarcza, kiedy mówię „Kocham Cię” a on na drugi dzień robi mi obiad 😍. Serdeczności dla Was, zdjęcia do zakochania 💜

Skomentuj

