Fotograficzny minimalizm

Niedawno zrozumiałam, że chcę i powinnam robić mniej zdjęć. Najboleśniej uświadomiłam to sobie, gdy z jednego ze ślubów przywiozłam ponad 3700 klatek (bez sesji plenerowej), które musiałam starannie przejrzeć i wyselekcjonować. Nawet, przy założeniu, że procesor i karta graficzna mojego komputera mnie nie zawiodą (…) przejrzenie tego, zajęło mi wiele czasu. Nie mam problemu z usuwaniem nadmiaru, ale nie da się ominąć procesu przeglądania i usuwania.

Mam wrażenie, że robię coraz mniej dobrych zdjęć, o wiele lepsze kadry, które doceniane były w konkursach, wykonywałam na starym i naprawdę kiepskim aparacie, a teraz, mając do dyspozycji pełną klatkę, przestałam się starać. Czas to zmienić, choć nie jest mi łatwo. Nawet do tego wpisu wybrałam zdjęcia, z których nie jestem zadowolona, ale wygrywają tym, że jest na nich lato, ciepło i światło. Trudno się rezygnuje z łatwości :)

IMG_0616 IMG_6533 IMG_7040 IMG_7044 IMG_7061 IMG_7064

10 thoughts on “Fotograficzny minimalizm

  1. Bardzo lubię Wasze mieszkanie. Zawsze panuje w nim ciepła i miła atmosfera, no i jest po prostu ładne, co widać na zdjęciach. A w szafie…jestem zakochana odkąd ja zobaczyłam <3

  2. Tak, rutyna zabija profesjonalizm, jednak – nie przejmuj się! – nie zabiła Twojej wrażliwości!! Widać ją w każdym, nawet nieudanym wg. Ciebie, zdjęciu. Skoryguj niedociągnięcia, które dostrzegasz i znów będzie perfekcyjnie. Generalnie jest SUPER, bo tylko megaloman uważa, że jest doskonały. :-)
    Pozdrawiam przedświątecznie Ola Sz.

  3. Przepraszam, to był taki spontaniczny, pełen radości „zryw”. (Oczywiście nie dotyczy To poprzednego komentarza :-) )

Skomentuj

