Wielkopolska

Dziś się dowiedziałam, że jedno z moich zdjęć zdobyło wyróżnienie w pewnym ważnym dla mnie konkursie fotograficznym. Jestem dumna z tego wyróżnienia i cieszy mnie ono, ale, jak to ja, nie umiem przegrywać.  Rozumiem też dlaczego. Nie postarałam się w tym roku, zdjęcia są niespójne i nie mają solidnego przekazu. To jeszcze mocniej uwiarygodnia poprzedni wpis. Trochę mi jednak przykro, że reszta zdjęć wysłanych na konkurs zniknęła niezauważona ;) Po chwili pomyślałam, że od czego ma się bloga! :D

Pokażę Wam niektóre z nich. Jak myślicie, które zdobyło wyróżnienie? Nagrody nie będzie, bo odpowiedź można znaleźć w internetach ;)

Alicja-Szeloch-(2)

Alicja-Szeloch-(3)

Alicja-Szeloch-(7)

Alicja-Szeloch-(8)

Alicja-Szeloch-(11)

Alicja-Szeloch-(15)

Alicja-Szeloch-(17)

Alicja-Szeloch-(20)

Alicja-Szeloch-(21)

Alicja-Szeloch-(27)

Alicja-Szeloch-(32)

 

17 thoughts on “Wielkopolska

  1. Rzadko się tu podpisuję, ale Twoje zdjęcia uwielbiam.

    Dla mnie najcudowniejsze jest zdjęcie z balonikiem – ma wyjątkowy, bajkowy, subtelny klimat :)

  2. Gratuluję wyróżnienia! :*
    Nie zgaduję, które to zdjęcie, bo wg. mnie każde zasługuje na główną nagrodę.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

Skomentuj

