Wielkanocna girlanda

Zdążyłam obudzić się przed zakończeniem świąt Wielkiej Nocy. O duchowym wymiarze świąt już kiedyś pisałam i dziś nie o tym. Pomyślałam, że może nie dla mnie, ale dla moich domowników, chcę zaznaczyć w domu jakimś akcentem, że to wyjątkowy czas.

Patryk z Polą zostawili mnie samą na kilka godzin i co? Jeszcze nawet wpis zdążyłam dla Was przygotować. To chyba pierwsze na tym blogu „Zrób to sam” . Świąteczna girlanda, która nie mogłaby powstać, gdyby nie moja ukochana (;)) drukarka i równie mocno uwielbiany Pinterest. Nie jestem dobra w tradycyjnych ozdobach z kurczaczkami i piórkami, choć kiedyś i do tego dojrzeję, jak już stanę się stuprocentową kurą domową… choć nie jestem pewna, kiedy to nastąpi.

Całość przytwierdzona do ściany za pomocą washi tape (daję słowo, że trzyma się dobrze!)

 

IMG_4800

 

IMG_4803

 

IMG_4806

 

IMG_4814

 

IMG_4816

 

IMG_4818

 

8 thoughts on “Wielkanocna girlanda

  1. Mój dom został ozdobiony wycinanymi, królikami – nieco więcej roboty przy wycinaniu, ale efekt świetny. Każdy króliczek w innym kolorze i wzorze :) Na życzenie mojego Janka :)

Skomentuj

