Boho

Wiosna rozwiośnia się z każdą godziną, więc te zdjęcia sprzed kilkunastu dni są już zupełnie nieaktualne, ale ja lubię pokazywać moją małą panienkę w stylu boho :))) Jakoś tak lubię, gdy nie jest ubrana po mojemu, minimalistycznie- jej pasują te wszystkie dziwne sukienki i sweterki.
Jeszcze bardziej cieszy mnie, że Pola powoli przełamuje swoją niechęć do gałązek, krzaków, zgniłych liści i wszystkiego, co brudzi ręce. Lubi oglądać robaki i biegać, mimo tego, że przewraca się bardzo często.

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (1)

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (2)

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (3)

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (4)

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (5)

Aktualnosci1AlicjaSzeloch (6)

 

 

17 thoughts on “Boho

    1. Ooo, dziękuję! Nigdy tego nie robiłam, ale może się skuszę?

      A co do spodni, Pola też wszystko brudzi- widać, że na ziemii siada…. ale kto by się tym przejmował? :)

  1. A wiesz, ja też lubię jak maluchy mają różniaste dodatki, oczywiście bez przesady, ale minimalizm nie zawsze fajnie wygląda. Od minimalizmu to będzie lato;) Polka w takim wydaniu wygląda bosko:) A wiesz, że w pierwszej ciąży rozważałam też właśnie Polkę? Strasznie lubię to imię, ale jakoś mi nie pasowało do Młodej, jak każde inne, prócz tego co ma;P

    1. Wiesz, że dopiero wyciągnęłam Twoje komentarze ze spamu? :(

      A co do imienia, jestem ciekawa, jaki jest Wasz wybór dla drugiego maleństwa :)

  2. No gdyby tylko o siadanie czy przewracanie chodziło :) ale wycieranie dziur na kolanach trochę zmienia postać rzeczy ;) Bo ogólnie tez się nie przejmuje !

  3. Wow, ja w porównaniu z Twoją to ubieram Lilkę jak chłopaka:) A swoją drogą, bardzo Cie podziwiam za to, że potarfisz wybrać 5-6 zdjęć. Ja tego nie potrafię, zawsze wstawiam ze 20:/

    1. Ja się mocno pilnuję, żeby wybrać nie więcej, niż! A co do ubioru, to podobno ubieram ją bardzo dziewczęco… ale ona jest taka delikatna, że nic innego jej nie pasuje :)

  4. Bardzo podoba mi się styl, w jakim ubierasz Polcię. :-) Już jakiś czas temu obrzydł mi styl ubierania małych dziewczynek jak „na imieniny cioci Kloci”… ;-) Zdjęcia to prawdziwy artyzm!
    Pozdrawiam wiosennie! Ola Sz.

Skomentuj

