Modern

Zdjęcia bez dziecka?! Dla niektórych odbiorców tylko trzy, dla mnie to, AŻ trzy zdjęcia.

Bardzo lubię przyjeżdżać do Warszawy, bo to zawsze oznacza coś miłego, a to miasto samo w sobie pozlepiane jest z tak wielu różnych kawałków i architektur, że nie sposób by w jednym cyklu fotograficznym pokazać, jaka jest Warszawa. Chyba nikt nie jest na tyle zuchwały, by próbować.

Gdy ja o niej myślę, widzę pewne przytulne, nowoczesne osiedle, przelotowe ulice Saskiej Kępy i Mokotowa, ulice w okolicach Starego Miasta, widzę O(ł)twock, ogród pewnego domu na Wawrze… od niedawna widzę też szpital dziecięcy w centrum i kebap bar w jego okolicy, Pragę Północ i najsmutniejsze metro na świecie. Coraz bardziej lubię tam jeźddzić, choć zdecydowanie wolę mieszkać w normalnym, nudnym Poznaniu :)

IMG_3339

 

IMG_3585z_1

 

IMG_3587

9 thoughts on “Modern

  1. W Warszawie byłam na wycieczce klasowej w podstawówce, główną atrakcją była jazda ruchomymi schodami na Okęciu. Wtedy nie myślałam, że kilkanaście lat później wylecę z tego lotniska, wyemigruję i nie wrócę przez kolejnych kilka lat, że wcześniej zobaczę kilka innych stolic, a nawet zamieszkam w jednej. Dla mnie tylko trzy, bo lubie Twoje zdjęcia :)

    1. Dziękuję. I jestem ciekawa, gdzie teraz mieszkasz, i jak to się stało, że wyemigrowałaś- to jest niesamowite, że emigracja to coś, czego najczęściej nie planujemy i, o czym nie marzymy….

  2. A ja mam „problem” z Warszawą, bo byłam raz, głównie okolice Pałacu Kultury, Rynek, kilka uliczek, jeden autobus na nieznane mi osiedle. Chciałbym poznać te magiczne miejsca, te których nie widać na każdej pocztówce.

    1. Zdecydowanie to miasto jest warte poznawania. Znam osoby, które nigdy nie były w Warszawie, więc wcale nie jesteś tak do tyłu :)

Skomentuj

