Konkurs Fotograficzny

Na tym blogu nigdy nie zabraknie zdjęć, bo one są podstawą mojej egzystencji. Publicznie nigdy jednak nie przyznam się do tego, jak niewiele zdjęć dla siebie wywołuję do papierowej wersji, więc kiedy od Printu dostałam propozycję wydrukowania fotoksiążki, nie zastanawiałam się ani chwili, choć największym problemem okazał się dla mnie wybór tego, które zdjęcia chcę mieć na papierze.

Na przekór temu, że od 1,5 roku na zdjęciach rządzi Polcia, zdecydowałam się na wyciągnięcie z archiwum naszych starych zdjęć z podróży na Bałkany. Jej nie było jeszcze wtedy na świecie, ale byliśmy my, słońce, woda, długa droga samochodem i napotkani ludzie (do nich mamy zawsze szczęście!).

IMG_0553_1

Kiedy album przyszedł do domu, okazało się, że Patryk nigdy nie widział zdjęć z tych wakacji :o)

Fotoksiążka Printu wydrukowana w świetnej jakości- bardzo dobry papier, wykończenie, okładka (do której najczęściej miewam zastrzeżenia) jest bez zarzutu. Przyznam jedynie, że odwzorowanie kolorów jest zupełnie inne, niż to, co widziałam na ekranie mojego komputera, ale tutaj obstawiam raczej swoją winę, bo z problemem ustawienia barw borykam się już jakiś czas.

IMG_0558_1 IMG_0562_1 IMG_0561_1

IMG_0567_1 IMG_0556-(2)_1 IMG_0565_1 IMG_0563_1 IMG_0569_1

Jeśli obawiacie się, że zaprojektowanie takiej książki przerasta Wasze możliwości, to właśnie Printu Was uratuje. Aplikacja do tworzenia albumu zdała egzamin na piątkę! Jest intuicyjna, prosta, zawiera większość potrzebnych funkcji, które chcielibyśmy w albumie zastosować. Pozwala na przejrzenie karty po karcie i wcale nie trzeba być mistrzem kreatywności, żeby wszystko ogarnąć. Dla mnie ogromnym plusem jest to, że nie muszę pobierać żadnego programu na komputer- bardzo nie lubię zaśmiecania swojego dysku.

Sporo miejsca poświęcam tutaj ostatnio różnym produktom, ale pomyślałam, że może każda z Was coś dla siebie znajdzie, przekona się. I tak tym razem, nadarza doskonała okazja do zobaczenia, jak to działa. Mam dla Was do rozdania nagrody od Printu:

Nagroda główna: fotoksiążka PRINTU, format 20×20, oprawa twarda lub miękka, 20 stron.

3 nagrody dodatkowe: fotoksiążki PRINTU, format 19×13, oprawa miękka, 20 stron.

Zadanie konkursowe polega na przesłaniu do mnie na adres pinezkiblog@gmail.com zdjęcia, które Wy umieścilibyście na okładce swojej fotoksiążki. Nie trzeba nic lubić i  udostępniać, ale jeśli chcecie, na mojej fejsbukowej stronie znajdziecie do udostępnienia plakat konkursowy.

Zdjęcia (makymalnie 2!) można nadsyłać do poniedziałku, 23 grudnia, do końca dnia. Rozwiązanie konkursu nastąpi 25 grudnia.
W mailu proszę o przesłanie zdjęcia, imienia i nazwiska, oraz, jeśli prowadzicie taki, będzie mi miło zobaczyć adres Waszego bloga.  Nie zapomnijcie również o prawach autorskich do zdjęcia- jeśli to nie Wy jesteście jego autorem, zapytajcie wykonawcy o prawo do opublikowania, bo zdjęcie ukaże się publicznie na moim blogu i fanpage`u. Przesłanie zdjęcia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego publikację.

Tylko od Was zależy, jakie to będzie zdjęcie :) Nie ma ograniczeń tematycznych :)

Zapraszam!

IMG_0556

17 thoughts on “Konkurs Fotograficzny

  1. Super konkurs. Ja już milion razy wchodziłam na stronę Printu ale ogrom zdjęć na dysku przerażał mnie… nie wiedziałam zupełnie co wybrać. ;)) Ewentualnie poszłabym z torbami, tyle albumów musiałabym wykonać…:)) Ale może tym razem się skusimy?:))

  2. Cudowna fotoksięgorelacja :) ale czego się innego po Tobie spodziewać. Sama dostałam od Printu potężną zniżkę na taką pamiątkę ale ciągle nie mogę się zebrać z układaniem co, od czego do czego, gdzie i jak… :)

    1. Ha :))) A wiesz, właśnie sobie uświadomiłam, że nie odpisałam Ci nawet na maila i…. koniecznie muszę Ci pokazać zdjęcia Poli ze spinką, i za kartkę dziękuję, bo tak pięknej nie dostałam juz od dawien dawna…. Wieczorem odpiszę, co? :)

    2. Najbardziej jestem ciekawa Poli z kokardą we włosach ;) jak będziesz mieć chwilkę to podeślij koniecznie!

      cieszę się, że mogłam chociaż kartką ucieszyć choć trochę :*

  3. Zawsze z okładką mam najwięcej problemów, zazwyczaj kończy się to tym, że na okłądce ląduje jakaś znaleziona w sieci grafika albo cytat ale zastanowię się, poprzeglądam moje zdjecia i postaram się wziąć udział w Twoim konkursie :)

  4. Piękny album. Z chęcią bym taki przygarnęła ;) Tak bardzo lubię wywołane fotografie ale też mam problem z ich wyborem do wywołania i ciągle to odkładam na później. Zmotywowałam się tylko do zrobienia albumu ślubnego i na tym poprzestałam, a szkoda…

  5. Jaki swietny konkurs! Wysle bankowo, bo Lila ma teraz wlasnie ulubiona ksiazke (fotoksiazke), ktora dostała od rodziny z Podkarpacia z okazji chrztu. Uwliebia ja przeglądać i nazywać członków rodziny.

  6. Cudowne zdjęcia!
    My czekamy na dwie książki:D Jedna z Islandii, druga, aż wstyd przyznać – z naszego wesela…Ponoć już dotarły do rodziców, ale my jeszcze na nie poczekamy…

Skomentuj

