Podaj dalej… i kilka słów o kreatywności

Kreatywność, inspiracja- to takie dwa modne słowa. Wypada być kreatywnym w korporacji, w małej firmie, w domu, w życiu. A jeśli jesteś mamą, taką nową, świeżo upieczoną, to kreatywność jest Twoim obowiązkiem- powinna pojawić się wraz z mlekiem w Twoich piersiach (i w mózgu). Nie wypada nie być inspirującym i zainspirowanym. Trzeba działać, tworzyć, po nocach siedzieć i mieć z tego przyjemność.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że jestem przeinspirowana- mam tyle pomysłów, że nie mieszczą się na żadnej tablicy na Pintereście, ani w żadnym folderze i zeszycie z notatkami. Przyznaję, że dałam się złapać w tę pułapkę, bo nikomu nie zazdroszczę rzeczy, zakupów, podróży (no, tych może trochę, one wszak inspirują!), ale zazdroszczę każdej osobie umiejętności tworzenia. Kiedy widzę ręcznie wydziergane na szydełku czapki, niesamowicie pysznie wypieczone babeczki, misternie wykonane domki dla lalek, to trochę mi wstyd, że ja nie nadążam. Zapominam czasem, że kreatywność to nie jest obowiązek, ale to pojęcie tak mocno wrosło w nasze pokolenie, że nie umiem się od niego oderwać i jest mi wstyd, że po całym dniu pracy nie mam siły na nic więcej. Ale i tak nie zrezygnuję.

Bo na całe szczęście to jednak miły i pożyteczny nałóg, który tworzy, a nie niszczy. Więc mimo sztampowości, nadal chcę być kreatywna i tworzyć, tym bardziej dla innych. Lubię siedzeć nocami przy maszynie do szycia, z nożyczkami, z tasiemkami i wstążkami i dlatego dałam się złapać na zabawę PODAJ DALEJ.

Już wiecie, co to jest? :)

Podaj dalej motywuje do działania. Zostałam wylosowana przez Martę, która przygotowała piękny prezent dla mnie, jako mamy i dla córki naszej radosnej. Ja jestem w zamian za to zobowiązana to wylosowania na moim blogu dwóch kolejnych blogerek (nie lubię tego słowa, ale niech będzie), dla których to ja coś przygotuję :) To nie jest barter, ale traktuję to jako forma opłaty za czyjś piękny podarunek. Dwie wybrane przeze mnie osoby otrzymają ode mnie coś dla siebie i potomstwa, żeby potem tę samą grę powtórzyć na swoim blogu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marta uszyła dla Poli piękne mokasyny- tak, tak, te ze zdjęć :) Pysznią się teraz i panoszą po naszym domu. Cała rodzina się zachwyca, choć to już nie pierwsze indiańskie paputki w kolekcji ;) Ja niestety nie jestem w stanie przygotować czegoś tak niesamowitego, ale, jak to mówią, „I`ll do my best!”
Jeśli zatem macie ochotę, to do 23 listopada czekam na Wasze zgłoszenia do Podaj Dalej w komentarzach pod tym wpisem. Proszę o zostawienie maila i adresu do bloga! Będzie mi miło, jeśli udostępnicie tę informację u siebie. Bez obaw, nie trzeba być mistrzem krawiectwa, żeby podarować komuś fajny prezent! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

22 thoughts on “Podaj dalej… i kilka słów o kreatywności

  1. Tak… kreatywność… lubię być… nie dlatego,ze to modnie. Dlatego, że zawsze byłam, że bycie mamą jeszcze bardziej mnie w tę stronę nakręca.

    Paputki idealne!

    Pozdrawiam :)

    1. Też zawsze lubiłam, ale jednak, moje skrzydła mocno oklapły przez ostatnie lata i chyba dlatego teraz czuję taką presję :)

  2. O tak! Mało tego, że główkuje co by tu stworzyć. Ciągle wymyślam nowe pomysły na biznes ( oczywiście związany z branżą dziecięcą).

  3. Jaka fajna akcja :) dołączam oczywiście. Kreatywność to rzeczywiście słowo dziś odmieniane przez wszystkie przypadki i mam nadzieję, że obrzydnie tak, jak piosenki puszczane w kółko w komercynych stacjach radiowych ;)
    A jest mi ono bardzo bliskie, poieważ tak zwanym szerokopojętym handmadem zajmuję się już niemal dekadę – dziecię me ma 16 miesięcy, więc to nie jego ( a dokładnie jej) powicie uruchomiło we mnie procest twórcze. Po nocach siedziałam zawsze, lubię tą ciszę i spokój jaką przynosi noc. Wtedy najlepiej mi się pracuje. A braki snu nadrabiam z Małą w czasie południowej drzemki ;)

    Pozdrawiam serdecznie mamy kreatywne i niekreatywne i niemamy kreatywne też ;)

    http://kaoryart.blogspot.com/

  4. Piękne paputki, cały blog bardzo ciekawy, przejrzysty, zdjęcia niezwykłe, klimatyczne i mimo zę moja pociecha już dużo starsza będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

