Obiecanki Cacanki

Obiecałam sobie, że kończę ze zdjęciami…  A folder z fotografiami „wrzesień/październik” jest już pełen po brzegi. Chyba nie mam wyboru i muszę kontynuować swoją artystyczną dłubaninę, dopóki mój aparat fotograficzny nie umrze do końca. Choć ja mam dla tego aparatu coraz mniej cierpliwości, zaczynam coraz mocniej naciskać palcem na migawkę i sama siebie próbuję oszukać, że w tym wypadku użycie siły pozwoli mi skuteczniej ustawić ostrość, światło i kadr. A to tak nie działa- w przypadku fotografii siła nie ma żadnego znaczenia, a liczy się głównie mózg, wiedza, kreatywność, czas i odwaga.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 thoughts on “Obiecanki Cacanki

  1. Mając tak cudowy obiekt do fotografowania też bym nie potrafiła z tym skończyć i robiłabym zdjęcia bez końca, mimo wszystko:)

    Buziaki dla Was dziewczyny :*

  2. Co Ty piszesz Dziewczyno? Przywołuję Cię do porządku!
    Ogrom zdjęć, dużo zdjęć, jak najwięcej zdjęć!!!
    Potrafisz przepięknie kadrami chwytać, a my chcemy Twoje oglądać.

    p.s. ♥ poranna Pola ♥

    1. Wasze słowa motywują, ale ja jakoś nie umiem na zdjęcia bezkrytycznie spojrzeć. Zawsze gdzieś z tyłu jest myśl, że są lepsi, a ja od lat ani o krok się do nich nie zbliżyłam.

Skomentuj

