Fallin` love

Miałam cały czas nadzieję, że lato potrwa równie długo, co w ubiegłym roku. Że będziemy mogli kontynuować chodzenie w japonkach w październiku… Niestety, zrobiło się bezlitośnie zimno i jesiennie. Wichura za oknem, mokro, a ja walczę, a to z chorobą Dzidziucha, a to z tym, że Dzidziuch nie chce nosić kaloszy.

Szkoda, szkoda. Piękne kalosze w kwiatuszki prawdopodobnie się zmarnują, letnie sukienki będą ją za małe w przyszłym roku, a ja znów będę wzdychać z melancholii, mniej więcej aż do kwietnia.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Alfa Star OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA szalikowiec OLYMPUS DIGITAL CAMERA nosidło ergonomiczne OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13 thoughts on “Fallin` love

  1. Dla Ciebie pęk czerwonych melancholii:http://www.youtube.com/watch?v=bX4aY78cc98
    Ja w gruncie rzeczy lubię jesień i zimę, lubię kałuże, ale pluchy już nie. Spacery, gdy pada śnieg lubię, ale już nie soli na butach;-). I pierwszych przygód z sankami nie mogę się doczekać. Już prawie skompletowałam zimową wyprawkę w sh, i jakoś dobrze mi z tym, że mam juz dla J 2 kurtki i kilka swetrów za mniej niż chciałam wydać na jedną kurtkę w zara;-). I czapę dziś wydziergałam na szydełku, i pompon właśnie robię.
    pozdrawiam serdecznie

    1. Te wszystkie drobiazgi też lubię, kolory liści i te sprawy. Ale zimy nienawidzę bez wyjątku, a jesień to znak, że już nie ma odwrotu :)

    1. Wydoroślała, bo zrobiła się długa jak szparag. A nosidło polecam właśnie takie :))) Choć to już się robi przymaławe na Polę i szukam na niego nabywcy.

    2. Ooo! A dla jak małych dzieci je przewidujesz? Bo ja do chusty nie mogę się przekonać, motanie, wiązanie… to nie dla mnie.
      Może zatem odkupię i przestanę być tą złą od babybjorn’ów ;)

    3. Sprzedałabym Ci bez wahania, ale na Frankę też już będzie przymaławe :( Niby nie ma ograniczeń i jest do 15 kg, ale ja czuję, że Poli jest w nim już ciasno.

      Ale gdybyś się zdecydowała, to sprzedawaj Babybjorn i kup jakąś Tulę albo Manducę.

    4. A ja akurat pomyślałam o kimś zupełnie malutkim w kontekście nosidła :)
      Te ergonomiczne są świetne ale ich ceny… to już wolę chustę ;)

Skomentuj

