Wrzesień

Wnosząc po aurze, chyba już na dobre rozpoczęła się jesień w naszej okolicy. Jesienna kurtka już przygotowana, trzewiczki także. Brakuje tylko kaloszy. Nic na to nie poradzę, że to już koniec lata, ale cieszę się, że chociaż wszystkie piękne letnie sukienki Polci zdążyliśmy w czasie gorących dni wyeksploatować.

I tak, Pola chodzi czasem w białej sukience na plan zabaw :) A kto bogatemu zabroni?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Przyznam szczerze, że nigdy nie stawiałam na pierwszym miejscu tego, co dziecko ma na sobie, ale ubrania mają dla mnie w pewien sposób duże znaczenie- chcę, by były wygodne, ładne, nie ośmieszały, nie krępowały, pasowały do człowieka i… do aury na dworze :) Do tej pory nie kusiło mnie pokazywanie ubrań, rozpisywanie się o nich, ale ostatnio pomyślałam, że Pola ma tyle fajnych ciuszków, w których jestem zakochana, że najchętniej obfotografowałabym każde z nich na pamiątkę :) Dlatego powstały te zdjęcia.
Spodnie uszyte przeze mnie również zasługują na sesję, ale o tym kiedyś :)

Nie podejrzewam siebie o to, żeby zaczęly się tutaj pojawiać ubrania, ale czasem byloby miło zapamiętać na zdjęciu córkę w jakimś fajnym zestawie ubrań, zanim zanurzy się w błocie podczas spaceru :)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 thoughts on “Wrzesień

  1. widzę, że do ubrań mamy podobne podejście – dla mnie też nie najważniejsze, a jednak lubię patrzeć na me dziecię, kiedy jest ładnie ubrane. I to nie to, że wtedy ją bardziej kocham lub że mi się bardziej podoba – chociaż już się z takim zarzutem spotkałam! po prostu uważam, że tak Cudne Stworzenie potrzebuje najlepszej oprawy jaką jestem jej w stanie sprawić ;) taka jestem próżna!
    Jednak robię to dla siebie, dla nas, abyśmy mogli cieszyć oczy, a nie po to aby się chwalić, z której to właśnie kolekcji nabyliśmy ciuszki… nie znajdziesz więc u nas opisu: spodnie – Zara, kurtka -H&M itd.
    bo to nie kurtka najważniejsza, a ten Mały Człowiek, który w nią jest odziany…

    A Pola Twa jest urocza tak mocno, że oczu od niej oderwać nie można – do tego ma świetny wózek i buty ;)

    1. Myślę dokładnie tak samo. Dlatego to nie będzie blog szafiarski, o nie ;) Ale skoro dla siebie wybieram najładniejsze rzeczy (oczywiście w granicach ich ceny!) to dlaczego miałabym inaczej robić z resztą rodziny?

  2. Posiadanie identycznego wózka (kolor też się zgadza) tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że mamy podobne gusta. Uwielbiam tą Waszą białą, czystą, piękną przestrzeń na domowych zdjęciach. A Pola… cóż, są ładne dzieci ale na Nią na prawdę nie można się napatrzeć.
    Nie słodzę, mówię co myślę!
    Sukienka, motylki, baleriny, wszystko bardzo „taaak” i masz rację, dodawaj więcej ubraniowych zdjęć Córki i pochwal się koniecznie tymi siwymi spodniami co spod ręki matczynej wyszły.

    1. Jak dobrze, że to piszesz! No właśnie, nauka dobrego gustu jest tak samo ważna, jak nawyk jedzenia w czystości… warto uczyć żyć w pięknym świecie.

  3. Wiesz, że jak w końcu dorobię się małej Doni to będzie brała lekcje stajla u Poli ;-) To najgustowniej ubrane dziecię jakie znam (bez wkładu setek złotówek, za co wielkie brawa da Ciebie Mamo Poli) ;*

    1. Oj, z tymi ubraniami to masakra… z szafy się wylewają, a ja ciągle „potrzebuję” dla Polci coś nowego. No, ale taki urok córki ;)

  4. Gratuluje, ze zabralas sie za szycie, podziwiam, super portasy:) Ale Pola w bialej sukience wyglada przecudownie, tak delikatnie, i do tego ten szalony kolor wlosow, w ktory nadal nie moge uwierzyc hehe:) wrzucaj wrzucaj wiecej fot ciuchowy, luuubie;)

Skomentuj

