Cytrynowy dom

Nie samym dzieckiem żyje człowiek. Niezbitym dowodem na to, że przed pojawieniem się Poli miałam też jakieś życie osobiste, jest to, że dwadzieściaparę lat przeżyłam całkiem radośnie, nagromadziłam sporo zdjęć, dowiedziałam się co nieco o sobie i przeżyłam to wszystko z wieloma cudownymi ludźmi.

Ale dziś nie o tym. Przed pojawieniem się Poli też lubiłam blogować i pokazywałam Wam swoje zdjęcia; mój poprzedni dziennik aktualnie odpoczywa od gości, ale ja i tak chciałabym pokazywać zdjęcia, na których dzieci niemal brak. Co jakiś czas będę do tego wracać i choć wiem, drodzy Czytelnicy, że Wasze zainteresowanie mocno spada przy takich wpisach, to ja jednak wierzę, że chociaż jednej osobie te zdjęcia sprawią przyjemność.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA _MG_3672 _MG_2801 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA _MG_3754 _MG_3736 _MG_2816 _MG_3756 _MG_3750 _MG_2805 _MG_3700z _MG_3726 _MG_3734

13 thoughts on “Cytrynowy dom

  1. Kochana, to Twój blog i wrzucaj na niego co tylko chcesz! I tak będę zaglądać. Zwłaszcza, że przed dzieckiem życie osobiste było takie bezstroskie…
    Pewnie, że nie chciałabym do niego powrotu, ale jak w parku widzę czasem jakieś dziewczę, które se leży na leżaku i czyta książkę popijając czymś zimnym mam ochotę krzyknąć „Hey girl! Ale Ci fajnie, wiesz?”. Pozdrawiam!

    1. O i tu masz rację! Ja jeszcze mam ochotę dodać takiej dziewczynie: „I zrób sobie konkretną sesję zdjęciową, zanim zajdziesz w ciążę!” ;)

    1. Ja szczerze mówiąc, też. Miło mi poczytać, że czyjeś dziecko samo już wstaje, robi pierwsze kroki, czy tam samo rysuje, ale fajnie, gdy to pojawia się gdzieś w tle, dziecko nie definiuje nas samych.

Skomentuj

