Dziewczyny mogą nosić sukienki

Kiedy nasza córeczka płacze, rzęsy sklejają jej się tak, jakby malowała je tuszem. Robi przy tym buzię w podkówkę, broda jej drży, robi filmowe „A buuuuuuu!!!!!!!” i rzuca się na ziemię, niestety, często głową do tyłu, na nic nie zważając. Trudno mi jej wtedy wytłumaczyć, że za chwilę rozwiążemy ten problem, który jej tak przeszkadza :o)

Cierpliwości jej brakuje. Jest niecierpliwa i bardzo uparta. Ta upartość czasem jest jej mocną stroną, bo wiem, że będzie w życiu uparcie dążyć do swoich marzeń i celów. Ale cierpliwość? Nie dla tej małej panienki!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

35 thoughts on “Dziewczyny mogą nosić sukienki

    1. To jest trochę tak, że ja i Dumny Tata jesteśmy do siebie podobni. Oprócz tego, że nadal do mnie nie dociera, że moje dziecko ma białe włosy :D

  1. Przepiękne zdjęcia!
    Polcie i Jej wieeelkie, niebieskie gały- uwielbiam!!
    A po przeczytaniu notki spokojnie mogę się pod nią podpisać jako mama Frankowej :)

  2. Alicjo – wpadłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem – i pochłonęłam natychmiastowo i w całości :) Przepiękne zdjęcia – gratuluję talentu! PS. Nie moge się oprzeć wrażeniu, że gdzieś już Cię w wirtualnym świecie widziałam – czy prowadziłaś gdzieś kiedyś jakiegoś innego bloga? Pozdrawiam. Kasia

    1. Hej, dziękuję! :) Masz rację, do niedawna otwarty był jeszcze mój blog pod hasłem aliszia.wordpress Mam też za sobą dwie blogowe przygody na nieistniejących już platformach, dobre kilka lat temu. Świat blogowy jest mały, więc wszystko jest mozliwe :)

  3. Jaka Ona cudna! Jak malowana. A te usteczka! <3
    Moja Córa też uparciuch, niecierpliwy w dodatku, wszystko musi być tak jak Ona chce i to natychmiast. A jak nie to oczywiście teatralny krzyk i 'nibypłacz'.
    Ach te dzieciaki. :)

Skomentuj

