Graj kółeczko!

Mieszkając w Poznaniu, trudno nie skorzystać z możliwości Malta Festivalu… a ja o mały włos w ogóle bym nie skorzystała i nawrócenie zawdzięczam jedynie Alicji, która kupiła dla nas bilety na przedstawienie Teatru Atofri. Jeszcze całkiem niedawno wyśmiałabym sens zabierania rocznego maluszka na przedstawienie teatralne, a dziś z opadniętą szczęką podziwiałam 3 kobiety, które potrafiły przez kilkadziesiąt minut skupić na sobie uwagę 30 malutkich brzdąców! To się działo naprawdę! źródło: news.o.pl

 

Przedstawienie „Grajkółko” było skierowane właśnie do dzieci. Polcia siedziała jak zaczarowana, wyciągając łapki w kierunku aktorek powtarzała wszystkie zasłyszane dźwięki, a Grajkółko tych dźwięków oferuje całe mnóstwo- drewniane stuku-puki, bul- bule i wodne pluski, dzyń!dzyń!!! metalowych dzwoneczków i niesamowity, choć prosty, taniec aktorek, które wciągają do gry wszystkie dzieci. Od dawien dawna nie byłam w teatrze, ale jestem taka dumna, że mogłam go pokazać Poli, że jej się podobało; że mogę przy tym spędzać czas z dziewczynami, a dzieci eksplorują ten świat wspólnie, nie tylko w piaskownicy. Inna sprawa, że Pawilon Nowa Gazownia po dzisiejszym dniu ląduje na samym szczycie mojej listy ulubionych poznańskich miejscówek. Teraz mi tylko żal, że nie widzieliśmy reszty przedstawień :) Zabierajcie swoje dzieci do teatru!   1044232_488202244604215_972106678_n (zakaz robienia zdjęć, więc tym razem zdjęcie pożyczone z sieci)

2 thoughts on “Graj kółeczko!

    1. Z pewnością znajdziecie jakieś teatry (animacji i inne) w swoich okolicach, bo zauważyłam, że te przedstawienia wędrują po całej Polszy! :)

Skomentuj

