Trochę się zmartwiłam, że nie zdążyłam napisać wiadomości 16 czerwca, przed północą, ale potem sobie uświadomiłam, że dzień pierwszych urodzin córki to nie jest czas, który warto spędzić z laptopem na kolanach.

Całą ostatnią dobę wspominałam ten dzień rok temu, godziny upływały, a ja odtwarzałam wspomnienia, które trochę zlewają się w jedną mglisto-mistyczną całość. Dziś patrzę, jaką drogę przebyło nasze królicze maleństwo od zeszłego czerwca i jestem dla niej pełna podziwu, ona tak wiele nauczyła się przez ten rok, my nauczyliśmy się tak wiele o rodzicielstwie, porodach, karmieniu piersią, zabawie, rozwoju, poświęceniu, wsparciu, miłości i o wszystkim. Ten rok dał mi więcej, niż cała edukacja szkolna.

A co na to Polcia? Ciężko się doszukać podobieństwa to tej małej czarnej Gruzineczki, którą była…. głos ma inny, oczy inne, włosy, stópki, pępuszek… Teraz, gdy pije mleko, łapkami głaszcze mnie po skórze, a wtedy leżała zwinięta w kocyku z zaciśniętymi piąstkami. Dzielna Myszka.

Rok temu nie przyszłoby nam do głowy, że będzie jej do szczęścia potrzebny drewniany wózek dla lalek i cała kolekcja zabawek. Nie podejrzewaliśmy, że będzie się tak dobrze bawić z całą naszą rodziną, że będzie taka rozmowna, wszędobylska…. :D Roczne dzieci są godne!

Impreza urodzinowa musiała być. Być może za rok jej nie będzie, kto wie! Więc ten pierwszy raz musiał się wydarzyć, ale o tym innym razem. Dziś, z okazji urodzin, dużo zdjęć znad morza. Nie są to takie zdjęcia, jakie sobie wyobrażałam, ale nie pomyślałam o filtrze na obiektyw, miejscu na karcie w aparacie, kilku wolnych godzinach na pozowanie i te sprawy…. no, same wiecie.

Na zdrowie naszej córeczki!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

24 thoughts on “

  1. Sto lat Kochanie już nie takie maleńkie :) A roczek Dziecka to też święto dla Mamy, więc Tobie też wszystkiego dobrego!
    Żadne filtry Wam niepotrzebne, cudowni jesteście takcy prawdziwi!!

  2. Co to za fajne wiązanie? (nauczyliśmy się sami wiązać na plecach:-) )i jaką chustę polecasz na lato? Szukam czegoś jaśniejszego i lżejszego niż moja fioletowa RAPALU, najlepiej używanego, nieznoszonego w baaaaaaaardzo rozsądnej cenie) (na razie tylko rapalkę lawendową widziałam na allegro, ale wolałabym coś cieńszego). Pozdrawiam serdecznie

    1. Wiązanie nazywa się candy cane chest belt, ale jest trochę przeze mnie zmodyfikowane, bo mi się ogony w chuście przesunęły ;)

      Chusty, jakie polecam na lato? Nosidła i mei taie przede wszystkim :D Dają największą przewiewność. Ale jeśli chusta, to świetnie sprawdzają się dodatki lnu, konopii i bambusa, ale one podnoszą cenę chusty i trudno będzie Ci znaleźć coś poniżej 150- 200 pln. Ale jeśli nie, cienkie bawełny (nie NatiBaby) też się dobrze sprawdzą. Ja jestem maniaczką cienkich Didymosów, a w niższej cenie znajdziesz z pewnością jakieś fajne chusty firmy Hoppediz, choć te są na tyle cienkie, że nie wiem, czy Ci Janka dobrze udźwigną.

      Podziwiam za Rapalu :) Ja jakoś nie jestem fanką, Rapalki są dla mnie za sztywne.

    1. Justyno, dziękuję, że mnie odwiedziłaś! Teraz mogę siedzieć i umierać z zachwytu nad Waszymi podróżami, bo jeździcie dokładnie w te miejsca, o których od lat marzę!

    2. No to super, że są marzenia, bo ich realizacja daje tyyle radości. Pakujcie Polę na wiosnę i ruszajcie :)

Skomentuj

