Marzec

423326_3652421274404_646466505_n

.

Zdjęciami wracam do zeszłego roku, do marca 2012. Pomijam to, jaka była wtedy pogoda, a jaka jest teraz, ale różnica tkwi gdzie indziej: wtedy czułam się o wiele bardzo w formie, niż teraz. Uwielbiam te zdjęcia!

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

Jeżeli to był dopiero 7 miesiąc ciąży, to boję się myśleć o tym, jak wielka musiałam być później… jak dobrze jednak, że mi los wynagrodził później. Efektowne i szybkie wychudzenie gwarantowane przez plan żywieniowy Dzidziucha. Żyć nie umierać! A właściwie: Karmić nie umierać!

10 thoughts on “Marzec

    1. Dziękuję :) I akurat w takim stanie też tak o sobie myślę :) Mam też nadzieję, że ten cudny czas się jeszcze powtórzy.

  1. Cudowne zdjęcia. Podoba mi się Twój styl ;) oj ja też sobie często przeglądam zdjęcia z okresu ciąży. Mój brzuch był większy ;)

  2. Ślicznie wyglądałaś w ciąży!

    Marzec?! Trudno uwierzyć patrząc na to, co teraz dzieje się za oknem :/
    A marzec sam w sobie uwielbiam.

Skomentuj

