Fotografie

Za nic na świecie nie kontynuowałabym żadnego łańcuszka, gdyby nie to, że teraz mam okazję do pochwalenia się zdjęciami, a każda taka okazja to dla mój słaby punkt ; )

Tekstualna wytypowała.

Będzie więc o mnie. Nie wiem, czy umiem odpowiedzieć na wszystkie te pytania, ale kilka, proszę:

1. Codziennie widzisz. Swoją twarz. Jestem uzależniona od lustra, zapewne, jak każdy (choć niewielu się przyznaje). Preferuję opcję z makijażem.

alicjabrzezinska1

2. Ulubiona pora dnia. Noc, to proste. Noc należy zazwyczaj do mnie i komputera. Lubię, gdy jest bardzo cicho i nikt mi nie przeszkadza. Na zdjęciu zostałam przyłapana przez okno i musicie mi uwierzyć na słowo, że noc chyliła się już ku końcowi ;)

181610_1828083947530_1403252083_32071818_7176997_n

3. Ubranie, w którym mieszkasz. Nie mam pojęcia. Słabość- białe spodnie zawsze i wszędzie oraz wszelkie granaty i szarości. Niech będzie to zdjęcie:

popr3m

4. Coś nowego. Yyyyy, dla mnie? Nie wiem. Najnowszy zakup to pieluszka dla Poli- dokładnie taka jak na zdjęciu (zapożyczonym z internetu)

dsc02571 (1)

5. Właśnie tęsknisz za… Zawsze, wszędzie i w każdej minucie mojego życia tęsknię za Tuebingen. Kiedyś znów tam zamieszkam. Tu mogłabym wstawić milion zdjęć, ale pracuję nad sobą i próbuję się powstrzymać.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6. Piosenka, która za Tobą chodzi: Za dużo tego :) Powiedzmy, że na okrągło słucham Kampa!

7. Nagłówek tego tygodnia Nie ma czegoś takiego.

8. Najlepszy moment tygodnia. Hmmm, chyba wszystkie są spoko, kiedy się nie pracuje „na etat” ;)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9. Kim chciałaś być, jako dziecko. Marzenie się spełniło. Chciałam być bezrobotną :D Odkąd moja rodzina wytłumaczyła mi, że to taki ktoś, kto nie pracuje, a dostaje pieniądze, to moja wizja była jasna i prosta :D

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10. Nigdy nie rozstaję się z… aktualnie z Polcią :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń. Zawsze Tuebingen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia. No nie wiem, czego innego się spodziewać.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13. Coś, co robisz przez cały czas. Jem. Zdjęć nie będzie.

14. Zdjęcie tygodnia Robiłam brzuszkową sesję zdjęciową w Ikea :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15. Ulubione słowo/ wyrażenie. Nie ma czegoś takiego, ale lubię to, co Tekstualna

16. Najlepszy moment roku. Proste, że moje urodziny.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

17. ktoś, kto potrafi zawsze cię uszczęśliwić. One.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mogłabym tak wiele zdjęć jeszcze pokazać, ale zostawię je sobie na przyszłość :)

8 thoughts on “Fotografie

  1. heh, zaglądałam co jakiś czas na twojego drugiego bloga zawiedziona, że tak mało się dzieje, aż wczoraj przypadkiem wpadłam tu i znalazłam znajome dziecko;-). Luuuuuubię twoje zdjęcia. Mam 2 pytania:
    1. sama nauczyłaś się wiązać chustę tkaną, czy byłaś na warsztatach? Czy Pola wierzga jak ją wiążesz na plecach?
    2. czy jesteś zadowolona z pieluszek wielorazowych? próbuję męża przekonać, ale na razie mnie zbywa, bo i wydatek spory, jak na raz.
    Pozdrawiam

    1. Hej, dałaś mi do myślenia- jesteś kolejną osobą, co do której się nie spodziewałam, że zagląda na Alisziowego bloga….. a ja właściwie nie chcę, by tamta strona umarła i chyba czas dojść do ładu z moimi fotografiami i ożywić także tamto, z założenia niedzieciowe miejsce.

      Jesli chodzi o Twoje pytania: przygotowuję post chustowy, w którym wszystko wyjaśnię. Pierwszych wiązań uczyłam się na kursie, teraz już wiążę sama i działam w stowarzyszeniu osób noszących.
      Pola czasem się wierzga, ale niezbyt często. Czasem ma takie okresy przejściowe. Najtrudniej było, gdy miała 3-4 miesiące.

      2. W wielo jestem zakochana, a uwierz mi, że byłam ich zaciekłym wrogiem i się z tego śmiałam. jesli chodzi o wydatek- to błędny argument akurat: wielo wychodzą taniej, ja nie kupowałam wszystkiego od razu, tylko po trochu, np. 4-5 pieluszek na miesiąc, wiele z nich odkupiłam używanych w świetnym stanie za np. 15-30 pln za sztukę. Ich podstawową wadą jest to, że trzeba im poświęcić czas,.. no i nie są tak chłonne, jak jednorazówki, ale i na to jest sposób. Jeśli chcesz, o tym też mogę zrobić obszerniejszy wpis :)

    2. Z przyjemnością i do tego usiądę. Zostaw mi też proszę swojego maila, będziemy z dziewczynami w kwietniu/maju organizować w Bajarce spotkanie poświęcone pieluszkom wielorazowym, wyślę Ci wtedy info :)

Skomentuj

