Glonojad

Uwielbiam te sesje picia mleka, kiedy Polcia leży do mnie przyklejona, jak glonojad*. Rozmyśla zapewne o tym, co się wydarzyło w mijającym dniu i rozgrzewa swoje wiecznie zmarznięte łapki ciepłem mojego ciała.

Głaszczę ją wtedy po jej małej najeżonej blond czuprynie i cieszę się tym, że ona jeszcze chce się do mnie przytulać.

A ostatnio i ja wreszcie usłyszałam nowinę z cyklu `Dlaczego szybko należy zakończyć karmienie piersią`. Znajoma znajomej została zbesztana przez lekarza, że jeśli nie skończy po roku, to jej wszystkie zęby wypadną. Szkoda, że mnie wtedy nie było w tym gabinecie lekarskim :>

* Glonojad – umieszcza przyssawkę w centralnym punkcie ciała żywiciela, starannie wysysając mleko. Reszta części ciała glonojada (szyja, brzuch, nogi, stopy) starannie przylega do ciała żywiciela. Pozycję charakteryzuje skrajne wygięcie glonojedzego ciałka i najwyższy stan kontemplucia.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Glonojad

Skomentuj

