Chustostan

To chyba nie są wszystkie nasze zachustowane zdjęcia, ale zdecydowanie przegląd tych, które najbardziej lubię, lub, które mi się z czymś kojarzą. Marzy mi się więcej i więcej!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

IMG_0473

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

zdjęcie (2).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.

zdjęcie (3).

IMG_0620.

IMG_0618

.

Foto-0091.

2763467415_1

5 thoughts on “Chustostan

  1. wow, jak dobrze, że masz też i tego bloga;))) i jak dobrze, że go dziś znalazłam na FB. A powiedz mi (znaczy napisz) od kiedy można chustować dziecko w taki sposób, jak na fotkach z niebieską chustą? np. 10 zdjęcie od góry;) bo chcemy trochę ponosić Inoldę, ale wydaje nam się za mała, a ten sposób wygląda jakoś przystępnie;)

    1. Wiesz, co? O te chusty to mnie już tyle osób pytało, że spróbuję tu wysmażyć wpis na ten temat. A Tobie jeszcze odpiszę oprócz tego, ale najpierw się muszę ogarnąć z zaległymi mailami.

  2. Śliczne zdjęcia, aż miło patrzeć :) Też wzbudzacie zainteresowanie, jak widzę ;) Mnie ostatnio jedna miła pani raczyła uświadomić, jaki ciężarek dźwigam,krzycząc za mną „O Booożeee, pani ma tam dzieeeckooo!” Co najmniej jakbym nie wiedziała z kim z domu wychodzę ;)

Skomentuj

