W promieniach słońca

Niemal miesiąc bez wpisu. Miesiąc ciężki i trudny dla mnie fizycznie, ale piękny i całkiem łatwy, gdy pomyślę o tym, co się dzieje obecnie w naszym Gniazdku.
W nocy po ostatnim zamieszczonym tutaj wpisie, odeszły mi wody. Zieloniuteńkie. To była moja intuicja, która mówiła mi, że coś jest nie w porządku, że Dzidziuch już powinien wyjść, że się tam męczy.

Urodziłam po 6,5 godzinie bolesnego (dziwne?), ale pięknego porodu. Mimo bólu (który zna przecież i tak każda matka) mam bardzo dobre wspomnienia… Dumnego Taty, który trzymał mnie za rękę i wycierał zmęczoną twarz wodą, paraliżujących skurczy, które uświadamiały mi, że jest już niżej, bliżej, lepiej…. cudownych kobiet, które odbierały poród naszego dziecka- młodych dziewczyn i sympatycznej pani doktor….dobrze wspominam ciepłą kołdrę, którą mogłam się otulić, schować tak, by ból był mniejszy….

Pamiętam zielone rolety okienne w dmuchawce, wygodny fotel porodowy, tarczę zegarka, na którym wskazówki jakby stały w miejscu… ciszę, sen pomiędzy skurczami, łazienkę, do której nie mogłam iść ze względu na tętno dzidziucha… a tak marzyłam o prysznicu.

Jestem taka dumna, że ją urodziłam. Dałam radę!

Dzidziuch jest dziewczynką. Ma na imię Pola i od ponad 3 tygodni jest z nami. Rozświetla nasze życie, a my nawet nie czujemy się bardzo zmęczeni. Nawet codzienna rutyna jest na razie piękna i daje radość :) A ja czuję się jak Super Mama, choć zaczynam się zastanawiać, czy nie jestem nadopiekuńcza.

Dumny Tata kocha tak straszliwie, że aż trudno mi to pojąć. Jest pięknie.

Skomentuj

